cutter
Member
[Guru meditation error]
|
Post by cutter on Jul 19, 2012 19:17:08 GMT 3
Käykää ihmiset chatissa, se on ollut pari viime päivää ihan kuollu. :I
|
|
|
Post by erkenmormel on Aug 27, 2012 6:56:49 GMT 3
Koetan oikeasti aktivisoitua täällä, ihan aikuisten oikeesti. Koulu nyt vain syö suuren osan energiasta...mutta kyllä tämä tästä.
|
|
|
Post by Jutta on Aug 30, 2012 0:42:52 GMT 3
Cutter: Täytynee käydä taas jossain vaiheessa chatin puolella kyselemässä muitten Myrkmereläisten kuulumisia.. ^_^ Heeh.. Onhan tuosta viimeisestä kerrastakin jo aekaa.. Erkenmormel: Meidän yhteisen pelimme suhteen sinun ei tarvitse pitää minkäänlaista kiirettä! Minullakin on toisinaan on niin paljon tekemistä täällä "koneen ulkopuolella" ettei aika kertakaikkiaan aina riitä koneella istumiseen.. Mutta jatketaan me aina silloin, kun eivät nämä stressit tai muutkaan asiat paina harteillamme.. Eikös vain?
|
|
cutter
Member
[Guru meditation error]
|
Post by cutter on Sept 9, 2012 16:12:59 GMT 3
Blargh, enpäs arvannut etten kerkeäisi viikonloppuna/to-iltana vastailla ollenkaan vuoroihin. :X No, jos sitä nyt saisi yritettyä pistää vastausta Sankarille ja Spyrrelle.
|
|
|
Post by erkenmormel on Sept 14, 2012 17:47:03 GMT 3
Tuo on mukava kuulla, Jutta. Monilla ehtii inspiraatio hiipua, jos tauot venyvät useamman viikon mittaisiksi. Siksi otan joskus paineita vastausnopeudesta, vaikka turhaahan se on.
|
|
cutter
Member
[Guru meditation error]
|
Post by cutter on Jun 7, 2013 20:55:12 GMT 3
Älkööt kukaan kiinnitäkö tähän viestiin huomiota, tarkistan vain hypoteesia.
edit: johan nyt, minun ja Spyrren peli näköjään niin raskas foorumille ettei enää suostu ottamaan lisää viestejä sisään :I
|
|
|
Post by spyrre on Jun 10, 2013 16:44:30 GMT 3
Cutter, taitaa foorumi häröillä ainakin itsellä jostain muusta syystä. Harmi että on alkanut tökkiä näin, mistäköhän mokoma johtuu. =/
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on Jan 10, 2014 9:27:19 GMT 3
Moikka! Olen taas pitkästä aikaa käynyt täällä vakoilemassa teidän puuhia. Kauhea, kun aika menee niin nopeasti. Onko suuria tavoitteita vuodelle 2014? Tai mitä odotatte tältä vuodelta? Itse yritän lisätä sporttailua ja hankkia lisää ammattitaitoa. Niin ja kesää odotan jo kovasti. Tämä talvi on niin nähty.
|
|
|
Post by erkenmormel on Feb 7, 2014 11:43:00 GMT 3
Onhan noita suunnitelmia: lopputyö valmiiksi ja sairaanhoitajan pätevyys pitäisi hankkia. Ja töitäkin pitäisi saada. Olisi myös kiva aktivoitua taiteellisesti ja fyysisesti; olen rapakunnossa.
|
|