|
Post by milia on Jun 6, 2011 9:33:47 GMT 3
Heipppaa!! Olen uusi täällä Haluisko joku neuvoa että mitä nyt teen? Foorumiropetusta on tosi vähän, notsafessa on eka peli kesken ;D Pitkään oon kyllä ollu juonittelupelit.netissä mutta siellä ropetus on enemmänkin sellasta kolmen rivin ropeilua, eikä oo mitään vakkarihahmoja. JOTEN voisiko joku auttaa?
|
|
|
Post by R.C. on Jun 6, 2011 10:32:48 GMT 3
Tervetuloa Myrkkiin, milia! Lähetin sinulle tervehdyksen yksityisviestinä. Toivon sen auttavan vähän alkuun.
|
|
|
Post by stfeenix on Jun 6, 2011 15:04:25 GMT 3
Hellou!! Vaikka en nyt viralliseen komiteaan kuulukkaan, ni aattelin silti ojentaa lämpimän tervetuloa käden Milialle. Eli terrrvetuloa joukkoon, itsekin aika rookie vielä tosin olen :D
Ps. R.C Miullekin sua sellasen tervetuloa viestin lähettää jos et mitään muuta tekemistä keksi ;) Oonhan mie kuitenkin.. kolmanneksi uusin. kai. ENIVEI. Pritti pliis :D
|
|
|
Post by dallan on Jun 6, 2011 16:23:15 GMT 3
Virallinen komitea xD Voitaisiin perustaa "kirjoitan keskustelu vapaa -aluelle" yhdistys ja sen hallitukseen kuuluisivat kaikki täällä äänessä olevat. Pesisi kyllä komitean virallisuudessaan mennen tullen x)
No ei, tervetuloa milialle minunkin puolestani!
|
|
|
Post by R.C. on Jun 6, 2011 23:54:11 GMT 3
Virallinen komitea kuulostaa hienolta, mutta oikeastaan tunnen oloni vain tyytyväiseksi työjuhdaksi. Sitä paitsi en haluaisi olla ainoa joka tulokkaita tervehtii, sillä silloin tällöin joku uusi saattaisi jäädä ajan tai sokeuden takia huomaamatta. Muutoinkin osoittaisi kai tiiviimpää yhteisöhenkeä jos useampi haluaisi tervehtiä uusia (eli ei tulisi niin helposti mielikuvaa henkilöstä jonka "tehtäviin" homma kuuluu, mikä voi tuntua vähän valjulta ). Saattaisi jopa herättää halua ja rohkeutta tutustua ihmisiin. Kolmanneksi tervehdykset olisivat luultavasti aina jossain määrin erilaisia (kukapa tietää kun privalla kirjoitetaan?) joten ne saattaisivat parhaassa tapauksessa täydentää toisiaan. Muokkasin ja lähetin sinulle tervehdyksen, stfeenix! Näet sitten minkälaista rakennetta olen tähän saakka käyttänyt ja kukaties tulin keksineeksi viestiini myös jonkin oikeasti hyödyllisen vinkkilinkin.
|
|
|
Post by stfeenix on Jun 7, 2011 14:07:18 GMT 3
Virallinen komitea xD Voitaisiin perustaa "kirjoitan keskustelu vapaa -aluelle" yhdistys ja sen hallitukseen kuuluisivat kaikki täällä äänessä olevat. Pesisi kyllä komitean virallisuudessaan mennen tullen x) Juu heti sellanen!! Saanko olla puheenjohtaja pliiiiiiis! Ikuna en oo saanu puheenjohtajana olla, aikoinani olin hmd-seurani varapuheenjohtajan sihteeri et sen lähemmäks en päässy puheenjohtajan pallia Nojoo, ehkei sille oo tarvetta niin paljon kuin haluaisin. heh. Oijeeoijee! Ja kiitos R.C, se oli oikein hiano tervetuloviesti <3 Tosin hieman aloin epäilemään tuota "huomattavaa aktiivisuutta" et kai vaan vihjaile et oon jotenkin ylisosialisoitunut täällä Moon kyl vähä surullinen tapaus kun pitää lakki kourassa kinuta ihmisiä lähettämään yksityisviestejä ahahahahaaa. Ja kyl mie voin vapaaehtoisesti lonkalta heitellä fiiliksen mukaan noita tervetulo viestejä. Ei velvollisuudesta vaan ihan sen takia et tykkään tervehtiä ihmisiä ja tää ois oiva kepulikonsti tyydyttää ylisosialisointi tarvettani
|
|
|
Post by R.C. on Jun 7, 2011 14:27:13 GMT 3
stfeenix, Voi nolotus, joskus viestieni sanamuodot voivat olla turhankin muodollisia. X) Yritin sanoa että se intoa pursuava ja rempseä tyyli jolla ryöpsähdit foorumille oli vallan ihana! Tavallisesti tulokkaat vähän niin kuin hiippailevat tänne ympärilleen nuuskien mutta sinä heittäydyit rohkeasti mukaan keskusteluihin sun muihin. Olet mielestäni osoittanut vain oivaa esimerkkiä! Eihän Myrkin etusivulla turhaan lue "tule ja ota tila haltuun!".
|
|
|
Post by dallan on Jun 20, 2011 17:45:44 GMT 3
Sellaisia terveisiä pelien kannalta, että pyörän takakumi hajosi lopullisesti, kun yritin postiin mennä ja nyt pitää kävellä tuonne. Toivon mukaan olen joskus ennen yhdeksää kotona taas.
Hypätkää vain minun yli. Tulen heti sitten kun pääsen. Dallanilla varmaan kestää tulla tuolta kauempaa paikalle.
|
|
|
Post by Kalin D. on Jun 24, 2011 0:03:53 GMT 3
Ihan vain pieniä elämän viisauksia jakaakseni ja muita tuskalta säästääkseni, älkää ikinä hitsatko/kolvatko/lämmittäkö edes silitysraudalla mitään missä on maalia/liimaa/kemiallista pinnoitetta. Säästytte kahden päivän päänsäryltä, silmäkivuilta ja pahoinvoinnilta, joka vie kaikki voimat. Että tällaista opittu taas kantapään kautta...
|
|
|
Post by stfeenix on Jun 27, 2011 21:08:37 GMT 3
Haha no mie nyt oon vähän tällänen mennään-eikä-meinata tyyppi suurimman osan aikaa, etenkin foorumeilla tai netissä yleensäkin. Realissa oon vähän ujompi mut netissä jotenkin se kynnys on kauhian matala mennä vaan rempsästä mukkaan. Tosin joskus siitä saa vähän kuulla välillä, mut miulla on vähän sellanen ideologia etten välttis ota niin kauheen vakavasti mitä ihmiset netissä sanoo. Siis ei niin, et painasin villasella mitää mitä kukaan sanoo, mut en välttämättä ihan hirveesti välitä jos joku alkaa tiuskia ja kettuila tyylistäni :D
Oli kyl joskus vuosia sitten aika ettei oikeen uskaltanu sanoo mitään foorumeilla tai jos sanokin ni sit suunnilleen Suomen kielioppi kirjasta katto et tuliks kaikki pilkut ja pisteet paikoilleen, mut kerran sitku tapasin yhen netti tyypin ja se oli tosi hämmästyny siitä millane oikeesti oon, kun olin kuulemma niin hiljanen ja pidättäytyvä foorumilla, et aattelin et samapa se on sit vetää sillälailla kun oikeestikkin on. Et ei oo nii justiinsa :D Ei se pahalla sitä kyl sanonu, vielki ollaan sen kaa ystäviä heh.
Ufh toi Kalinin varotushan kuulosti terveelliseltä, näitä elämän viisauksia, ite huomasin aikoinaan ku labra-alaa opiskelin, et ei kannata tarkastaa haistamalla et mihin roskikseen tulee happojätökset ja mihin normit roskat XD
|
|
|
Post by R.C. on Aug 2, 2011 19:48:15 GMT 3
Siltä varalta että joku luuli minun esittävän 'Conissa jotenkin söpistä... ^^ "Kumiho - Also known as the kitsune (Japan) and huli jing (China), the Kumiho is a shapeshifting nine-tailed fox in the Korean tradition. She frequently transforms into a young beautiful maiden, who then seduces a man in order to eat his liver. Sometimes she noshes on his heart too."Lisää kiehtovia otuksia: helllllen.org/blllllog/?p=231
|
|
|
Post by R.C. on Sept 11, 2011 22:15:07 GMT 3
Trööt! Vähän kuulumisia ja väliaikatietoa vähäisen vaikuttamiseni syistä. Haisteltuani sieniä koko kuluneen viikon jouduin ikävä kyllä nöyrtymään kaiken maailman mukulakuukusille, nääpiköille ja tympösille ja venyttämään viivettäni ensi keskiviikon uusintaan saakka. Pääsin tentistä läpi mutta suoritus ja tulos eivät mielestäni vastanneet osaamistani. Niinpä heruttelen maitiaisnestettä vielä hetken verran ennen palaamistani kunnolla pelien ym. pariin. Ja kukkaruukkuja... Pääsin kuin pääsinkin mukaan kansalaisopiston suositulle öljyvärimaalauskurssille, ja jo ensimmäisen kerran perusteella olen todella innoissani! ^^ Kävin paikallisessa taideliikkeessä kuin kakara karkkikaupassa hankkimassa kunnolliset vesiliukoiset öljyvärit. Nyt kun vain saisi luonnoksen valmiiksi niin pääsisi tosihommiin! Kuvaan luonnoksen ja laitan sen laariin sitten jossain vaiheessa. Mites muiden maailmat makaa? =)
|
|
|
Post by dallan on Sept 12, 2011 8:01:37 GMT 3
Opiskelut veivät minutkin mennessään. On sitä tullut chatissa roikuttua, mutta sen verran rankkaa on ollut suunnilleen kuukauden verran, että kirjoittelut jäivät, vaikken tahtonutkaan. Onneksi on jo labrakurssi voiton puolella. Tänään voisi kyllä roolata vaikka väkisin.
Oli se asu conissa aika söpö hei! Kaipa tarkoituksellakin, kun tarina on tuollainen...
|
|
|
Post by erkenmormel on Oct 11, 2011 9:32:24 GMT 3
Tervehdys! Olen uusi täällä, kuten saatatte ehkä havaita. Kokemusta tosin on jo ihan mukavasti foorumiropetuksesta. Ei ole vielä niin ruhtinaallisesti aikaa että ehtisin aloittaa pelejä mutta ajattelin silti ilmoittaa olemassaolostani. Saa nähdä miten minun käy täällä.
|
|
|
Post by submarine on Oct 11, 2011 17:34:12 GMT 3
Tervehdys vaan Erkenmormelille! Tänne saa kyllä kaikin mokomin tulla ihmettelemään, että teretulemast ja toivottavasti viihdyt. Tai et ainakaan kauhistu ihan loputtomasti, heh.
|
|