Dixi
Member
Veil has come.
|
Post by Dixi on Aug 21, 2006 15:51:38 GMT 3
Minulla sormet jo syyhyää päästä keksimään katalana velhoukkona tarinoita tuosta aarteesta ja sitä suojelevasta, mystisestä ovesta. Haha Millaisin mielin muut kampanjaan lähtevät?
|
|
|
Post by WhiteNoiseMonster on Aug 21, 2006 17:32:53 GMT 3
Ideanpoikasta on, mutta toivotaan nyt etten kompastu omaan näppäryyteeni. Olisi muuten ensimmäinen kerta vähänkään jotainsanovammassa mittakaavassa jos saisin ideani toimimaan.
|
|
|
Post by Koorisan on Aug 21, 2006 18:24:14 GMT 3
Minäkin ajattelin Koorin kanssa osallistua. Pääsee Koori-tyttö (uusi kun on..) tutustumaan vähän laajempaan porukkaan, ja siinä ohessa myös minä. Koskaan aiemmin en ole osallistunut kampanjoihin, mutta nyt jotenkin innostaa ^-^
|
|
|
Post by dallan on Aug 21, 2006 19:09:20 GMT 3
Minä olen jännittänyt tätä peliä jo pitkään ja viimeiset muutama päivää oikein erityisesti. Ei D'allanille varmaan löydy juuri roolia tällaiseen peliin, mutta paljn minä varmasti silti saan tästä pelistä irti.
|
|
|
Post by ninyfa on Aug 21, 2006 20:06:21 GMT 3
Ihan hyvillä mielin tässä odotellaan tulevaa sunnuntaita. Ideoitakin on syntynyt ja kiva päästä toteuttamaan niitä. Kuulin tästä kampanjasta jo aika päiviä sitten, joten tässä on ehtinyt odotella ja ihmetellä. Kiva, että nyt h-hetki on lähellä. Toivottavasti tulee mukava ja mieleenpainuva kokemus kaikille osanottajille!
|
|
nova
Member
Puhu harpyijoille totta.
|
Post by nova on Aug 21, 2006 21:29:40 GMT 3
Oikein jännittyneenä odottelen. Pitää vaan keksiä aivan nopeasti pari ideaa...
|
|
|
Post by submarine on Aug 21, 2006 22:57:56 GMT 3
Onhan tätä tullut jo hetki odoteltua...jotakin isoa ja yhteistä kaikille.
|
|
|
Post by spino on Aug 22, 2006 11:35:05 GMT 3
Hello... Minä olen uusi täällä ^__^
|
|
|
Post by R.C. on Aug 22, 2006 12:11:01 GMT 3
Odotan itsekin mielenkiinnolla, miten tämä koko kampanjasysteemi sun muu tulee toimimaan. Kokoonpanohan saattaa poiketa ainakin jossain määrin muista kampanjoista. Kerran olen ollut yhdessä irl, mutta foorumipohjaisessa en yhdessäkään. ^^ Uskon tästä siis voivan myös oppia paljon.
Tervehdys spinolle omasta puolestani. Toivottavasti sinäkin ehdit/kiinnostut osallistumaan tähän tulevaan pelikampanjaan. =)
|
|
|
Post by merril on Aug 22, 2006 14:05:01 GMT 3
Olenhan sitä toki mielenkiinnolla seurannut, tuon kampanjan etenemistä tähän aloituspisteeseen asti. Nyt vain pitäisi keksaista jokin hyvä hahmo, joka ei käy väen hermoille. Merril olisi ollut numero uno minun listallani, mutta mokoma meni, otti ja kuoli. Harmillista. Enhän minä voi tuota kuolleistakaan palauttaa, joten saatatte törmätä tuohon uuteen hahmotekeleeseen, Taibosuun.
|
|
cutter
Member
[Guru meditation error]
|
Post by cutter on Aug 22, 2006 17:54:55 GMT 3
Kyllähän se hieman syyhyttää päästä kieräilemään. Varsinkin kun kerrankin on omalta osalta kunnollinen kieräily mahdollisuus... Ja onhan se mielenkiintoista nähdä miten näin suuri systeemi pääsee liikkeelle. Ja onnistuu.
|
|
|
Post by iiris on Aug 24, 2006 15:22:56 GMT 3
ah, en jaksa odottaa että tämä alkaa... ajattelin että ehkä osallistuisin Lydian kanssa, tai viisikkoni.. en osaa päättää >_>
|
|
Akvandarium
Member
What is any achievement, however great it was, once time itself is dead?
|
Post by Akvandarium on Aug 25, 2006 18:49:41 GMT 3
Kiireiden hellittäessä viimein ajattelin ottaa osaa tähän kiinnostavaan kampanjaan. Tosin taidan osallistua eräällä hahmollani, jota en ole tänne rekisteröitynyt. Se vain tuntuu sopivan jotenkin tarinaan. ^_^
|
|
|
Post by iiris on Aug 29, 2006 23:26:23 GMT 3
pakko sanoa että sain pienenlaisen sydärin lukiessani että Lydiani löysi avaimen. Kolmatta lukua lukiessani alussa oletin että joku muu olisi löytänyt sen...
|
|
|
Post by R.C. on Aug 29, 2006 23:29:51 GMT 3
Jos minulta kysytään niin avaimen löytäjä osui ihan nappiin. Arvontahan suoritettiin ihan hatusta vetämällä, eikä paikkaa/hahmoa päätetty mitenkään etukäteen. ^^ Mutta kun kerran hahmosi sitä kovasti etsikin, oli mukavaa, että kävi näin. Lisäsin muuten muistutuksen tuonne muinaiselle portille siitä, ettei ovien avaamisella ole kiirettä...tietenkin kannattaa edelleen olla varovainen nyt kun pelissä tuntuu olevan aika liuta häijyjä hahmoja. *pälyily*
|
|