Dixi
Member
Veil has come.
|
Post by Dixi on Aug 31, 2006 23:19:52 GMT 3
Äää!! *Säpsähtää hereille* Minä olen jäänyt kokonaan pelistä pois Pahuksen pahus...!! *Rientää ulos keskusteluhuoneesta kaavunhelmoistaan kiinni pitäen*
|
|
|
Post by R.C. on Sept 1, 2006 0:08:58 GMT 3
Mukavaa nähdä sinuakin täällä. ^^ Vieläkö muuten haluat toimia eteenpäinvievänä velhojen neuvostolle? =)
|
|
|
Post by Shady on Sept 1, 2006 17:32:39 GMT 3
Sain vasta eilen omalta osaltani aloitettua koko kampanjassa pelaamisen *punast* Hiukan myöhässä olen, mutta se nyt vain on bonusta... :D
|
|
|
Post by R.C. on Sept 1, 2006 17:52:45 GMT 3
Eipä tuo mitään haitanne, tännehän saa liittyä milloin mielii ja parhaiten sopii. ^^ Taustatarinakin alkoi vastikään vähän hidastua, jotta pelit ehtisivät etenemään verkkaisemmin.
|
|
|
Post by R.C. on Sept 6, 2006 0:55:45 GMT 3
Tämä aihe on lähtenyt rönsyämään nyt niin moneen suuntaan, joten miksi turhaan avaisin uutta... ^^ Halusin vain mainita, että 'Käytäville' avattiin toinenkin viestiketju, jottei keltään jää huomaamatta kun nyt menin viestilläni valtaamaan viimeisimmän viestin palkin ja tämän myötä häivyttämään hieman tuon pelinavauksen näkyvyyttä.
|
|
|
Post by iiris on Sept 13, 2006 18:44:01 GMT 3
ihan uteliaisuuttani vain kyselen että minkälainen tilanne sotatantereella on? alkaako sota/taistelu pian?
|
|