|
Post by maried on Feb 22, 2008 11:22:32 GMT 3
Tervepä terve kaikille! Päätin vihdoin liittyä tänne foorumille, kun tuli ikävä roolipelausta. Pyörin joskus Punaisen Lepakon Linnassa nikillä Aurora Skyflyer ja Kenttilinnassa nimellä Mysia Mistrell (moi wuz!! \o). Mutta siitä on niin kauan että olen varmaan vähän ruosteessa eikä minulla oikein ole vielä hahmoakaan tänne. Viime aikoina on sattunut ja tapahtunut ihan hirveästi elämässä, olen muuttanut Espoosta Ouluun ja takaisin Espooseen, ollut Limingan kuvataidekoulussa, ollut eri työpaikoissa ja löytänyt uusia harrastuksia kuten My Little Ponyt ja Hello Kittyn ja ATC:t. Sitten jossain välissä pitäisi vielä yrittää saada sarjakuvia aikaiseksi että jos niistä vaikka vahingossa saisi rahaa. Kiirettä pitää, mutta yritän olla mahdollisimman aktiivinen täällä foorumilla silti.
Kiitos ja kumarrus.
*Painuu tekemään hahmoa.*
|
|
|
Post by wuz on Feb 22, 2008 12:05:35 GMT 3
Omg Mysia moi! :O Ja tervetuloa! Toivottavasi viihdyt, ma oon ainaskii täällä viihtynyt. :3
Ja sinäkin opiskellut Limingalla? Same here. o7
|
|
|
Post by R.C. on Feb 22, 2008 13:12:11 GMT 3
Tervetuloa vain minunkin puolestani! =)
Et muuten sattumalta ole/ollut joskus messullani? Minulla on ainakin tosi elävä muistikuva tuosta 'Skyflyer'-nikistä, joten jäi nyt vähän vaivaamaan. Itse pyörin Punaisen Lepakon Linnassa alkuvuosina nikillä 'Xantrya', jonka varjosta tein luultavasti eniten muihin tuttavuutta. Ymmärrän tosin hyvin jo olet jo unohtanut tai itse olen erehtynyt. Siitä on jo aikaa... ;^^
-Aries
|
|
|
Post by maried on Feb 23, 2008 13:13:00 GMT 3
Juu, taidat olla vieläkin messulistallani, mutta kun en jaksa avata sitä ohjelmaa enää niin sitten on jäänyt tämä jutustelupuoli vähän vähemmälle. Itse yritit saada minut tänne jo silloin kun perustit tätä, mutta kun mulla oli sitten niin paljon kaikkea meneillään niin vähän viivästyi tämä liittyminen. x)
|
|
|
Post by R.C. on Feb 23, 2008 13:46:49 GMT 3
Heh, bongasinkin sinut tuolta listalta. ^^ Ehkäpä päästään jutustelemaan joskus chatin puolella. Pyörin siellä nikeillä 'Flaming' ja 'Aries', satunnaisemmin myös joillain ingame-nikeillä.
|
|
|
Post by Ziegrand on Feb 27, 2008 1:40:12 GMT 3
En tunne, mutta tervetuloa.
|
|