Astarael
Member
I'll see you where the roads meet.
|
Post by Astarael on Nov 5, 2012 13:26:31 GMT 3
www.nanowrimo.org/Kuukausi aikaa, 50 000 sanaa. Tarinan alkaessa paluuta arkeen ei enää ole.
Eli huomasin, että tänä vuonna täällä ei olekaan tällaista vielä. Ketkä täällä ovat osallistumassa? Itse otin taas haasteen vastaan. Osittain koulun takia, osittain huvin vuoksi. Samaan aikaan korjaan myös viime vuoden nanoani ja toivon saavani tarinan päätökseen. ^^ Tässä ketjussa voi ilmoitella etenemistä ja keskustella ongelmista. Rohkaisen kaikkia kokeilemaan omia taitojaan! :> P.S. Etsin myös lukijoita "Prinsessan" ensimmäiselle versiolle, josta kaipailisin palautetta En tietenkään koko kirjaa voi lähettää, koska korjasin vasta luvun 8, eikä tarina ole kokonaan vielä valmis. Sitä paitsi sen lukemiseen menisi aivan liian kauan aikaa. Kiinnostuneet voivat laittaa yksityisviestiä .
|
|
|
Post by R.C. on Nov 6, 2012 23:21:31 GMT 3
Muiden kirjoitushankkeiden lomassa aikani ei millään riittäisi Nanoon, mutta jo aiemman FB-viestisi innoittamana päätin panostaa tässä kuussa ihan erityisen paljon kirjani syynäämiseen, jotta saisin mahdollisimman monta lukua hiotuksi. Tämä olkoon oma pikku Nanoni. Kunpa vain jaksaisi raahautua aina aikaisin kirjastoon naputtelemaan. Välillä tuntuu ettei millään viitsisi istua ja uppoutua taas tarinaan, mutta sitten kun tekstiin kunnolla tarttuu, niin helposti innostuu huomatessaan miten on metkaa settiä! Kannustan Astaraelin tavoin kaikkia tarttumaan haasteeseen ja jakamaan kokemuksiaan!
|
|
|
Post by dallan on Nov 6, 2012 23:32:31 GMT 3
Joka vuosi tätä on aloitettu, niin aloitan tänäkin vuonna Koskaan en saa valmista, mutta yrittäminen on tärkeintä.
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 7, 2012 16:37:09 GMT 3
R.C. Kirjasi? Kuulostaa hienolta! Kyllä, se on totta. Mut joskus myös tuntuu siltä, että tarina kuulostaa paljon hienommalta päässä. Paperille tulee pelkkää *** Mutta! Siitä välittämättä mennään eteenpäin! Dallan, Hienoa! ^^ Saanko kysyä, mikä on ideasi? Muuten, kannattaa lukea kirja nimeltä "Hyvä idea ei toimi" (Marko Kulmala) Se oli aika mielenkiintoinen opus.
|
|
|
Post by dallan on Nov 11, 2012 21:22:08 GMT 3
Tämmöistä puolivakavaa modernia fantasiaa naputtelen. Semmoiseen olen tykästynyt.
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 12, 2012 22:43:05 GMT 3
Okei :>
20 000 rikki! ^^
|
|
|
Post by dallan on Nov 13, 2012 22:47:01 GMT 3
Hyvin etenee =) Kirjoitin tänään 3000, kun olin jäljessä ja nyt on 10000 koossa =)
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 14, 2012 13:39:27 GMT 3
Hienoa! ^^ Ensimmäinen etappi on siis saavutettu.
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 21, 2012 11:17:08 GMT 3
Tänään kirjoitin kuusi ja puoli sivua pelkkää dialogia :'D Delfiinit on aika puheliasta sakkia sanoisinko.
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 23, 2012 20:17:44 GMT 3
Miten sujuu?
Mun tarina loppui tänään, vihdoin! Lopullinen sanamäärä 39 592. Pääsen keskittymään kunnolla tuon Prinsessan korjaamiseen ja kirjoittamiseen. :>
|
|
|
Post by dallan on Nov 24, 2012 23:16:13 GMT 3
Onnittelut =) Minulla ei ollut hirveästi aikaa tai jaksamista kirjoittaa, kun koulutöitä on piisannut niin paljon. Sain hyvän alun silti ja se on hienoa =)
|
|
Astarael
Member
|
Post by Astarael on Nov 25, 2012 10:53:35 GMT 3
^^ Koulutyöt vie kyllä aika paljon aikaa kirjoittamiselta. Mun onneksi tuo oli meidän koulutehtävä: ei tarvinnut mennä edes kouluun suurimpana osana päivistä, koska lukkarissa luki nanowrimo. Kuulostaa hienolta! ^^ Siitä voi sitten jatkaa, ja onhan tässä vielä marraskuuta jäljellä.
|
|