|
Post by R.C. on Nov 25, 2011 13:13:09 GMT 3
Millä perustein annatte toisillenne hyvää tai huonoa karmaa vai jätättekö kokonaan antamatta ja koette järjestelmän turhaksi? Itse kallistun vieläkin jälkimmäiseen. Olen nollannut karmani kahdesti aiemmin ja tein sen nyt ihan hiljattain kolmannen kerran. Olen kuitenkin huomannut ja ilahtunut jokaisesta korotuksesta ja kiitän kaikkia jotka minulle hyvää karmaa antoivat, joko tietoisesti tai vahingossa. Tiedän keitä olitte. Ja ne jotka antoivat pahaa toivoisin kertovan minulle suoraan miksi, jotta osaisin korjata itseäni. Aika rakentamaton tapahan tuo voi olla toisia kiittää tai parjata, mutta annan hyvää karmaa pääsääntöisesti silloin kun ilahdun oikein kovasti vaikkapa jonkun upeasta pelisuorituksesta tai muutoin erinomaisesta ulosannista. Huonoa karmaa en anna koskaan. Omasta mielestäni tuo karmaluku on joka tapauksessa hyvin henkilökohtainen eikä mitenkään vertailukelpoinen. (Selvennyksen vuoksi puhun siis tuosta pistelukemasta itse kunkin nikin, avatarin sun muiden alla, jota muut käyttäjät voivat korottaa (exalt) tai laskea (smite) ilman että se vaikuttaisi mihinkään. Jos joku kokee kuitenkin akuuttia tarvetta nollautua tai pisteyttää itsensä niin sivutyöläinen hoitanee asian. X) )
|
|
|
Post by submarine on Nov 25, 2011 16:16:15 GMT 3
Heh, itsepä tuppaan antamaan niitä lähinnä melko puolihuolimattomasti niillle, jotka yhtään tuntuvat mukavilta tai muuten vain sen ansaitsevilta, vaikka sitten hyvän keskustelun jälkeen chatissa tai tosiaan juuri vaikka kun tulee pelailtua mukavaa peliä - tai sitten ihan muuten vain jos onnistuu tulemaan huomioiduksi hyvällä tavalla, heh. Kaiketi juuri siksi ei tarvitse kauhiasti miettiä, kun kuitenkaan se ainakaan meillä ei ole edes virallisessa käytössä. Sellainen yhdentekevä "palkkio" vain tavallaan. Kenetäkään en ole koskaan tainnut laskea, juurikin koska ei vaikuta mihinkään ja lieneekin kehno tapa ilmaista mitään oikeita mielipiteitä mistään "koputtamista" vaativasta. Että, eh, annan hyvää karmaa koska koen turhaksi? Heh, kaiketi jotain sellaista.
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on Nov 30, 2011 15:49:43 GMT 3
Annan karmaa harvoin, sillä en aktiivisesti muista systeemin olemassaoloa. Minä annan plussia silloin, kun jostain syystä kyseisestä pelaajasta on tullu hyvä fiilis, siis osuvien tai oivaltavien tai kivojen tekstien ansiosta. Harvemmin vuoroista, kun en aktiivisesti pelaa/lue toisten pelejä.
|
|
|
Post by dallan on Dec 4, 2011 22:23:51 GMT 3
Joskus olen vahingossa [ Exalt | Smite ] nappeja sohinut, mutta tarkoitus ei ole ollut =) Sellaisesta systeemistä kyllä tykkäisin jos yksittäisestä viestistä voisi saada kiitoksia ja käyttäjä sen itse näkisi.
|
|