|
Post by submarine on Dec 25, 2009 14:20:20 GMT 3
Hyvää Joulua vaan väelle, nyt kun sekin taas on. Mitenkä mahtoi muuten itse kullakin mennä? Itse tuli käytyä serkkujen luona, mutta kuitenkin jo yöksi kotiin. Lahjojakin tuli muutama kappale, mikä on ihan mukavaa sinänsä. Jotenkin en tosin onnistunut virittäytymään mihinkään erityisen kantavaan joulutunnelmaan, mutta mikäs tässä kinkkua syödessä.
|
|
|
Post by spyrre on Dec 25, 2009 23:56:15 GMT 3
Hyvät menneet joulut kaikille, täällä ainakin olivat ihan kiitettävät. Sen hurjemmasta juhlamielestä ei varmaan voi puhua mutta ihan mukavasti on menneet kuitenkin laiskottelun ja syöpöttelyn lomassa. Suklaata tuli reippaasti, luettavaa riittää ja kinkkua myös jota tullaan varmasti kuluttamaan suuria määriä parin seuraavan päivän sisällä. Eli, eipä valittamista täällä. =)
|
|
|
Post by dallan on Dec 28, 2009 0:45:24 GMT 3
Hyvää joulua minunkin puolestani. Itselläni on mennyt tosi hyvin. Olen viettänyt aikaa pääasiassa vanhempien luona. Sain kivoja lahjoja ja olen laiskotellut ja pulskistunut tässä nämä joulupäivät tähän asti. Hyväksi havaittu tapa joulunviettoon.
|
|
trisha
Member
One crazy chic
|
Post by trisha on Dec 28, 2009 20:51:51 GMT 3
Hyvät joulut vain. Siinähän se joulu meni ihan mukavasti. Vähän erilainen joulu, kuin ennen, mutta mukava silti. Jostakin syystä minäkin vasta odottelen sitä joulun fiilistä. Ruokaa kuitenkin tuli syötyä ja touhuttua koirien kanssa. Pelejäkin pelailtiin porukalla. Lahjuksetkin olivat mukavia. Sain kaikenlaista kivaa, mutta mainitakseni muutaman, paketeista löytyivät mm. kaksipalloinen aamutähti, Dragon Age: Origins peli xBox360:lle, uusi yöpaita ja aamutakki, selviytymispakkaus (sisältää kuivaruokaa ja muuta sellaista) sekä pieni vedenkeitin.
|
|