|
Post by redhawk on Oct 22, 2009 19:25:26 GMT 3
Ihan ensiksi haluan pyytää anteeksi kirjoitus taitoani. xD
Mutta asiaan siis. P.A.U haluaa kiittää kaikkia asiasta kiinostuteina jotka tarttuivat projectiin hampain ja kynsin. Saimme monia hyviä ihmisiä mukaan teamiin ja projecti etenee todella hyvin. Varsinkin kun saimme vihdoin valittua ohjelman jolla teemme koodin ja 3d grafiikat. Saimme myös päätettyä aiheen josta teemme.
Meiltä ei oikeastaan puutu kuin niitä ketkä haluavat jakaa ääneensä. Emme oleta sinun omistavan parasta ääntä maailmassa mutta tarvitseehan jonkun esittää örkkiäkin xD
Silti tahtoisin itse kiittää henkilö kohtaisesti sivujen tekijää luoden mahdollisuuden tälläisen toiminnan helpottamiseen.
Julkaisemme hyvin pienen promo videon monen pyynnöstä mutta emme julkaise mitään mikä paljastaisi oikeastaan tärkeinpiä. Syystä että emme ole viellä päättäneet kaikkea ja siksi emme halua / voi pettää ihmisten olettamuksia pelin suhteen.
Postaan linkin kun saan tehtyä *kiroaa haluukkuuttaan*
Myös jos jollain on laulu intoa niin olisin kiinostunut ^^ Tai kyky käyttää fruist ohjelmaa.
Niille keille jäi epäselväksi niin olemme pelin rakennus teami joka yrittää parhaansa mukaan luoda 3D roolipeliä nettiin.
|
|
|
Post by dallan on Oct 25, 2009 16:21:35 GMT 3
Hienoa, että projekti etenee!
Tuota kyselyä omalta osaltani kommentoidakseni itse tuskin maksaisin ainakaan viittä euroa enempää. Jo 5€ saattaisi olla liikaa. Se johtuu siitä, että ensinnäkään minulla ei ole hirveästi ylimääräistä rahaa, mutta vielä enemmän siitä, etten halua jäädä koukkuun mihinkään peliin. Pelistä runsaasti maksaminen taas loisi sellaisen tunteen, että pitäähän sitä pelata, kun siitä maksaakin niin reilusti. Äänestin siksi tuota kahta euroa, vaikka viisikään ei olisi mahdoton. Maksaisin kyllä paljon enemmän jos haluaisin käyttää tietokonepelin pelaamiseen paljon vapaa-aikaa. Silloin ei haittaisi, vaikka kuukausimaksu lohkaisisi isomman siivun kuukausittaisista käyttövaroista. Vaikea kuitenkaan sanoa, miten paljon se olisi.
|
|