|
Post by jelly on Aug 12, 2008 6:56:23 GMT 3
Osa teistä tapasikin minut Ropeconin Myrkmere-miitissä lauantaina. Olen siis Jelena eli jossakin päin nettiä tunnettuna nimellä CloudFaerie. Minun on ollut tarkoitus liittyä tänne aikaisemmin, mutta en ole kehdannut, kun olen tuntenut itseni aika vanhaksi muihin nettiroolipelaajiin verrattuna. Olen 25. Joissain peleissä ihmetellään, miksi täysi-ikäinen ihminen pelaisi roolipelejä. Vaikutitte kuitenkin Ropeconissa hauskalta porukalta, joten päätin liittyä. Hahmokin tulee varmaan jossain vaiheessa, kun on enemmän inspiraatiota. Vaikutan Toivesalmessa nimellä Grita, joka on myös päähahmoni siellä.
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on Aug 12, 2008 9:36:53 GMT 3
Tervetuloa!
Kauhean kiva, että päätit tulla mukaan porukkaan, etkä meitä 'conin pohjalta kavahtanut.
Toivottavasti löydät mukavia pelejä!
|
|
|
Post by R.C. on Aug 12, 2008 9:43:52 GMT 3
Hoi, tervetuloa mukaan joukkoon tummaan! ^^ Täällä pyörii aika sekalaista sakkia, joten iän puolesta ei kannata kainostella. Moni pelaaja on kahdenkympin ylittänyt, useampi taitaa olla jo kaksnelonen, eikä vuosi tai toinen nyt niin paljon ihmistä vanhenna. Tosi kiva että satuit silloin miittipaikalle ja liityit rinkiimme! Muistan nikkisi yhä alkuperäisen linnan ajoilta, vaikka emme tainneet koskaan pelata tai tutustua sen tarkemmin. Toivomma että viihdyt Myrkissä! o/
|
|
|
Post by wuz on Aug 12, 2008 11:41:27 GMT 3
Tervetuloa meikäläisenkin puolesta! Eikä sitä ikäänsä pidä kainostella, Myrkmeren aktiivipelaajistakin löytyy muutama 80-luvun alkupuolella syntynyt, joten huoli viis. ;> Toivottavasti tulet viihtymään!
|
|
Shibito ei muista salasanaansa
Guest
|
Post by Shibito ei muista salasanaansa on Aug 12, 2008 15:07:03 GMT 3
Puolestani tervetuloa myös. Täytyy käydä tekemässä maininta, ihan sen takia ettei siunkaan tarvitse kainostella ikääsi. Itse olen vielä hilkun vanhempi. Ja tunnetusti roolipelaajatkin ikääntyvät, menevät naimisiin, perustavat perhettä - ja silti jatkavat pelaamista kukin tavallaan. Miksei myös foorumeilla. Eli lepo vaan ja hyviä pelejä.
|
|