|
Finncon
May 27, 2008 16:32:46 GMT 3
Post by merril on May 27, 2008 16:32:46 GMT 3
Koska foorumilla ei aiheesta ole jupistu, päätin kerrankin luoda puheenaiheen, peräti, tänne meidän foorumeillemme. 2008.finncon.org/index.htm, Finncon-tapahtuma. Eli, osui tuollainen silmään. Sarjakuva- ynnä scifihörhönä ajattelin tuonne mennä, ja tuoda tämän kaiken muun maailman tietoisuuteen, jos vaikka eivät olisi sattuneet siihen törmäämään. Elieli. Tampereella, Tampere-talolla peräti, järjestetään Finncon-tapahtuma 26-27.7 2008. Itse ajattelin ehkä tuolla piipahtaa, pitkää matkaa kun tuonne ei ole ja kun kerran vapaata pääsyä lupailevat... ja saattaisi siitä jotakin kostua henkisellä tasolla, sarjakuvista haaveileva. Odottavat lehden mukaan '5000 kävijää'- tulee tungosta, tiedä näkeekö tuolla yhtään mitään ihmismereltä. Mutta. Ei tällä erää sen kummempia, kunhan päätin vain tuoda tämän mahdollisesti muitten tampereella norkoilevien ihmisten tietoisuuteen.
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Finncon
May 27, 2008 17:47:09 GMT 3
Post by Glaciar on May 27, 2008 17:47:09 GMT 3
ite olin alkuun tuosta jonkin verran kiinnostunut ja ihan menossakin (Tampere talo kun on meiltä parin korttelin päässä), mutta nimen saama lisäosa nosti sitten karvat pystyyn. Sehän on Finncon-Animecon ja Traconin jäljiltä olen vielä sen verran traumatisoitu, etten taida jaksaa 14-vuotiaita cosplayjaajia vielä hetkeen. Omat näppyni eivät tosin tarkoita etteikö tapahtuma voisi olla erittäinkin mielenkiintoinen. Toivottavasti Taibosulla on hyvä reissu tiedossa.
|
|
|
Finncon
May 28, 2008 12:14:05 GMT 3
Post by R.C. on May 28, 2008 12:14:05 GMT 3
Muistaakseni tuo Finncon-Animecon-hybridi järjestettiin viimeksi Jyväskylässä, ja karttelin sitä nimenomaan tämän pelottavan animepuoliskonsa vuoksi. ;^^ Joten tuskinpa olen tähän hätään tulossa. Jos taas tapahtuma olisi järjestetty jälleen Jykylässä ja sinne olisi isompaa miittiä saatu kasaan, niin asia olisi voinut olla toisin... Pitäkäähän oikein hauskaa Finncon-Animeconissa, sinne menijät!
|
|
|
Finncon
May 28, 2008 17:08:59 GMT 3
Post by merril on May 28, 2008 17:08:59 GMT 3
Aye, itse en oikein ole ikinä saanut mitään irti näistä idän taidesuuntauksien näytteistä, animeista, mutta onneksi jonkin verran toleranssia tullut kehitettyä kahden Traconin aikana, heh. Eli enköhän selviä ilman suurempia henkisiä haavoja, vaikka sattuisi animeen törmäämään näillä messuilla. Toivon vain, että kerrankin olisi jotakin länsimaista sarjakuvataidetta näytillä- ei löytänyt kissojen eikä koirienkaan kanssa Traconista yhtään länsimaisen piirtotyylin kannattajaa, joten toivottavasti sentään sarjakuvamessuilta löytynee joitakin näistä harvinaisista ihmisistä.
|
|