|
Post by edora on May 22, 2008 21:58:28 GMT 3
Krhm, saisinko huomionne? *Tavistyttönen tallustelee lavalle ja niiakumartaa.* Saanen esitellä itseni. Edora on nimeni ja ikää minulla on in real life 19v. Mullon kaksoisisko(lukekaa: pikkusisko, 7 min mua nuorempi haha!)
Mutta hahmoja on monia ja olen suhteellisen muuntautumiskykyinen. *Grin ja taputtaa käsiään, muuttuen 40 m pitkäksi ja 38 m korkeaksi lohikäärmeeksi, jonka suomut ja harja ovat sinihopeat. Silmät säihkyvät kirkkaan sinisinä, sarvet ovat lumenvalkoiset väriltään.*
Tämä lohikäärme tässä on yksi hahmoista, joilla pelaan. Usein hahmoni on sukupuoleltaan nainen, mutta joskus saatan yllättää mieshahmolla, mutta vain harvoin.
Pelaan eri genrejä: Fantasiaa (lowia, mutta myös hightia), historiallista, nykyaikaa. .mutta genren pelille määrittelee yleensä joku elokuva, musiikkivideo tai tv-ohjelma, sillä inspiroidun niistä valtavasti! älkää siis yllättykö jos seikkaillemme joskus Ranskassa musketöörien kanssa, merirosvojen laivalla karibialla jne! Myös hahmoni inspiroituvat noista mainitsemistani asioista. Mutta kehittelen kuitenkin myös omasta päästä hahmoja.
Olen pelannut n. 2-4 vuotta? Olen kehittynyt, mutta joillakin tavoin tunnen itseni hyväksi amatööripelaajaksi! *naur.*
Edora kiittää huomiostanne! *Niiaakumartaa.* Gracias and adios Amigos! *Lentää pois lavalta vieden esiripun mukanaan.*
|
|
|
Post by Kalin D. on May 26, 2008 22:58:39 GMT 3
Tervetuloa sakkiin, mukavaa, että muitakin kaksosia löytyy. =7
|
|
|
Post by merril on May 27, 2008 16:34:34 GMT 3
Tervetuloa vain. Toivottavasti viihdyt Myrkissä. Kudos lowfantasian suosimisellesi, heh.
|
|