|
Post by lonelywolf on May 12, 2008 17:16:12 GMT 3
Tervehdys pitkästä aikaa tänne hyvä Myrkin porukka!
Haluaisin myös tänne huomioida yhden jutun, jos vain te ystäväni sen hyväksytte joka on juuri tänään tapahtunut aamupäivällä. Tuossa olin vklo rakkaani Deinan kanssa hänen perheensä mökillä, ja siellä vietimme ihanaa aikaa keskenämme ja juttelimme sekä itkimme yhdessä. Ja nyt tuleva viikko on alkanut hyvin sillä tavalla, että tänään ensimmäisen kerran kun ulkona olimme ostoksilla, niin takaisin tullessani, huomasin sellaisen asian, että molempien nimi näkyi ovessa, ja menin aivan punaiseksi ja onnelliseksi siitä, että olen saanut aivan upean avopuolison itselleni Deinasta. Jatkan edelleen Myrkissä käyntiä, mutta tulen olemaan nyt hetken aikaa poissaoleva, kunnes saan jälleen pääni toimimaan, sekä punaisuuden lakkaamaan. Kiitos kuuluu siis tälle mahtavalle sivustolle, jonka takaa löysin nykyisin avopuolisoni Deinan. Joten todella suuret kiitokset teille kaikille täällä tuestanne ja ystävyydestänne, ja jatketaan samalla mallilla!!
Ex-Lonelywolf kuittaa ja kiittää!
|
|
|
Post by dallan on May 12, 2008 17:43:43 GMT 3
Onnea ja iso ponihali minun osaltani!!!
|
|
|
Post by R.C. on May 12, 2008 17:58:39 GMT 3
Paljon onnea ja lämpimiä haleja myös minulta teille kahdelle! ^^ Olkoon yhteinen tienne pitkä ja pilvetön, ja satunnaiset ylämäet matalia!
|
|
|
Post by submarine on May 12, 2008 18:00:45 GMT 3
Oi, onnea!
|
|
|
Post by merril on May 12, 2008 19:57:44 GMT 3
'Cheers, matey!' Lykkyä tykö jatkon kanssa, ja kosolti kärsivällisyyttä ynnä muita hyveitä teidän kahden osaksi olkoon lankeava ja sitä rataa muita onnentoivotuksia. Onnea.
|
|
|
Post by khiiroo on May 12, 2008 21:19:17 GMT 3
Onnea, onnea, onnea vaan.
|
|
Coby
Member
can they forgive me ?
|
Post by Coby on May 13, 2008 15:33:15 GMT 3
Oj! Oikein paljon onnea teille kahdelle! <3 n_n
|
|
Deina
Member
|
Post by Deina on May 13, 2008 17:51:03 GMT 3
Kiituksia kaikille minun puolestani
|
|
|
Post by Yomire on May 14, 2008 17:10:15 GMT 3
Onnitteluni minunkin puolestani. En taida keksiä enää muita syvempiä lateluita, kun niitä on täällä jo tullutkin, mutta... Onnea! n__n'
|
|
silvara
Member
~Tempus fugit, naturam sanat~
|
Post by silvara on May 14, 2008 19:34:26 GMT 3
Onnea ja haleja teille molemmille =)
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on May 16, 2008 12:37:55 GMT 3
Heh! Vai tällainen on päässyt käymään? Mahtava juttu teille kahdelle! Tuntuu ihan siltä, että vasta hetki sittenhän te ekaa kertaa näitte toisenne kasvotusten... kyllä aika kulkee nopeasti. Toivottavasti tiskivuoronne ratkeavat sopuisasti, eivätkä sukupuolille ominaiset omituisuudet aiheuta kuin ihastusta. On aina hienoa kun ihmiset löytää toisistaan kumppanin.
|
|
|
Post by spyrre on May 17, 2008 21:36:49 GMT 3
No voi jösses kuinka kävikään! =D Onnea hirveästi kummallekin!
|
|