|
Post by dallan on Feb 15, 2008 19:40:53 GMT 3
Kello 12 tosiaan. Tullaan itsekin joskus niihin aikoihin. Submarinen juna on perillä 11:54 ja minä ja Ziegrand ollaan Tampereella siinä vähän ennen yhtätoista. Katselemme itsellemme jotain tekemistä odotusajaksi. Nähdään sitten joskus noihin aikoihin.
|
|
|
Post by R.C. on Feb 22, 2008 9:13:57 GMT 3
Hei te Tracon-miittailleet!
Mitenkä se teidän miitti meni? Olisi mukava kuulla kokemuksia ja nähdä kuvia jos sellaisia otitte. =) Ja jos joku jaksaisi kirjoittaa jonkinlaisen lyhyen tiivistelmän tapahtumista vaikka omasta näkökulmastaan niin sen voisi liittää tuonne sivuston ’Miitit’-osioon. Ei tarvitse pitkä olla, mutta esim. listausta siitä keitä oli paikalla ja mitä teitte olisi ihan hyvä. Se olisi hienoa! Ja kuvat olisivat tosiaan mukava mauste, joten linkkiä pliis jos sellaista löytyy. ^^
Seuraava miitti pidetään suurella varmuudella ensi Ropeconissa – ellei jo aiemmin! ; )
|
|
|
Post by dallan on Feb 22, 2008 9:43:31 GMT 3
Kuvia ei taida olla kuin korkeintaan ihan pari, mutta tekstin lupaan omalta osaltani kirjoittaa heti maanantain tentin jälkeen.
|
|
|
Post by R.C. on Feb 22, 2008 9:51:20 GMT 3
D'allan, se olisi tosi mukavaa! =) Ne kuvat haluaisin myös ehdottomasti nähdä, ja jos asianomaisille sopii niin ne voisi liittää sivuillekin. Mutta ei mitään kiirusta jos kerran tentti on tulossa. Paljon onnea ja tietämystä siihen (siltä varalta etten myöhemmin muista sanoa)!
Laittakaa ihmeessä muutkin miittailleet kommenttia jos suinkin jaksatte. ^^
|
|
|
Post by maried on Feb 22, 2008 12:18:36 GMT 3
Olin kanssa Traconissa, mutta kun en kuulunut tähän foorumiin silloin vielä niin ei päässyt miittiin, oisi voinut olla kivaa. Istuin suurimman osan ajasta pöydän takana Taidekujalla myymässä kämäisiä kirjanmerkkejäni, jotka olin väsännyt iltaa ennen Traconia. Ei se mitään, ihmiset osti niitä silti. Vaikka oisi varmaan menneet paremmin kaupaksi jos niissä oisi ollut jotain animefanarttia.
|
|
Shibito
Member
Sero detrectat onus qui subijt.
|
Post by Shibito on Feb 23, 2008 22:24:39 GMT 3
Eipä näkyny ketään silloin perjantaina. Hieman harmi, mutta meidän omat aikatulut olivat aika tiukat sen lauantain suhteen.
|
|