|
Post by dallan on Feb 4, 2008 19:57:34 GMT 3
Itselläni ei ainakaan ole Traconissa mitään, minkä erityisemmin tahtoisin nähdä. Jos tulen paikalle (alkaa olla enemmän ja enemmän sellainen olo, että ainakin yritän uskaltautua), niin ihan muille sopivat aikataulut käyvät minullekin.
|
|
|
Post by Ziegrand on Feb 5, 2008 0:37:03 GMT 3
Minä varmaan hengaan tuon D'allanin kanssa sitten jos paikalle saavun. Niin eipä ole minulla oikein mitä haluaisin nähdä.
|
|
|
Post by yakkis on Feb 7, 2008 22:21:51 GMT 3
Mh. Traconissa on aika paljon rope juttuja tänävuonna. Mutta eniten kaikista suosittelen AMV-ohjelmaa, viime vuonna se oli aivan hillitön. Naurattaa tosiaan vieläkin ne jotkut. Itse en tosiaan tiedä tulenko miittiin vai meenkö suoraan coniin. Conista mun on pakko lähteä aikaseen, koska on Tappara Kärpät peli illalla ja ei tule kysymykseenkään, että sen jättäisin näkemättä...
Mutta siinä puolilta päivin olis kyl jees keskustassa. 13 meneekin siitä mukavasti CafeEuropan lähistöltä, että ei tarvitse edes seikkailla pysäkille.
|
|
S
Member
Tiger wiger
|
Post by S on Feb 7, 2008 23:41:08 GMT 3
Öymm. Niin ja näin vielä uskallanko tulla tapaamiseen, mutta minulla on samana päivänä menoa kymmeneltä ja siellä voi mennä muutamakin tunti. Että jos kahdeltatoista näette niin ajattelitteko kauankin siinä viihtyä? Meillä saattaa mennä 13-14 se paikalle pääseminen mahdollisesti, joten saa sitten nähdä jääkö pakostakin väliin. Traconiin ei ole mielenkiintoa mennä.
|
|
|
Post by merril on Feb 9, 2008 20:07:50 GMT 3
Myrkynlykkäys. Kah, päivitys Tracon-tilanteeseeni: tiedä, näkyykö minua tällä erää. Ensinnä, yksi ja ainut tapahtuma joka on minut näinä kahtena vuotena vetänyt Traconiin (vaikka ensimmäisellä kerralla oikeastaan vasta perehdyin kyseiseen aktiviteettiin) ei näemmä ole löytänyt tietään ohjelmistoon. Toiseksi, minulla saattaa olla menoa juuri samana kyseisenä lauantai-illasta Helsinkiin päin, tiedä vielä varmuudella. Saattaa olla, jos reippaasti ennen kuutta on jotakin tapaamista sovittu Traconin alueella, että minä piipahdan siellä pikaisesti morjestamassa, mutta näillä näkymin alkavat mahdollisuudet näyttää huonoilta.
|
|
|
Post by wuz on Feb 10, 2008 10:48:14 GMT 3
Kas niin. Minun piti tehdä tämä jo aikaa sitten, mutta kun adsl-boksimme sanoikin yllättäen sopimuksen irti tuossa alkuviikosta niin jouduin lykkäämään aikatauluni julkaisua.
11-11:30 Parapara-esitys 12-13 Tarinapuutyöpaja 13-14 Paraparan muoti 15-16 Parapara-oppitunti
Eli näillä näkymin näyttää sitten siltä, etten varmaankaan ehdi laisinkaan miittaamaan Europaan/minne nyt sitten ikinä olittekaan menossa, vaikka kovasti kyllä mieli tekisi. Neljän jälkeen olisin toki vapaa, mutta en osaa vielä sanoa kyydistäni mitään. Yövyn näet Loimaalle koko viikonlopun ja todennäköistä on, että ystäväni voi lähteä kuskikseni Tampereelle, mutta hänen aikatauluistaan en sitten osaa sanoa.
Niin joo, ja tuo Tarinapuutyömaja ei ole ihan ehdoton, mutta olen vain hyvin kiinnostunut siitä. :> Ohjelmakuvaus sanoo näin: Mistä osista tarina syntyy? Tarinapuu on yksi ideointitapa saada aikaan monisyinen tarina (soveltuu niin pöytäroolipelaamiseen, larppien kirjoittamiseen kuin tarinoihin yleensäkin). Työpajassa esitellään tarinapuu käytännön kautta eli tehdään tarina.
Mutta siis, niin, hmm. Jos ette aio tulla edes kääntymään Tracon-alueella niin täytynee kai sitten vain toivoa että esim. Ropeconissa järjestyisi aikataulultaan kaikille sopivampi miittaushetki. :<
|
|
|
Post by R.C. on Feb 10, 2008 11:54:01 GMT 3
Hee! Parapara-esitys oli tosi metka viime vuonna! =D Sowwy, oli pakko päästä kommentoimaan näin offtopikin. ;^^ Noh, voisi samalla pahoitella ettei aikani riitä tähän miittiin, mutta nähdään sitten toivon mukaan ensi Ropeconissa, jos jotkut ovat sinne menossa. Ja edelleen pliis, ottakaa joku kamera sinne miittiinne mukaan! =)
|
|
|
Post by wuz on Feb 10, 2008 12:01:23 GMT 3
Ja meikäläinen jatkaa off-topicilla (anteeksi! XD), että parapara on vielä muikeampaa tanssia itse! :'D Kun asun täällä "näinkin pohjoisessa" niin muita paralisteja ei oikein tahdo löytyä, mutta on se mukavaa kyllä yksinkin. x3 Tunsin joskus tuon FinnPARAnoidsien perustaneen tytön, enkä ole vielä päässyt näkemään heidän esityksiään, mutta tällä kertaa sitten viimeinkin. :3
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on Feb 10, 2008 14:01:08 GMT 3
Ite aattelin mennä sinne eurooppaan kiskaseen sumpit ja odottelemaan ulkopaikkakuntalaisia, jotka ei mahollisesti TTY:lle osaa ja siitä sitten heppa 13 Herwoodiin. Ite tuun viettämään aikaani siellä lähinnä monttu auki väen kummallisia kostyymejä toljottaen, mutta sellainen on kivaa Eli itse käyn aktiviteetteja läpi seurana muille jne.
|
|
|
Post by dallan on Feb 10, 2008 22:46:40 GMT 3
Voin nyt ainakin vahvistaa, että tulen Tampereelle tuolloin jos muita on tulossa. Tuntuu kuin varma tulostaan olisi vain Glaciar ja Matheyas siinä tapauksessa jos hän saa rahat kokoon.
Voin jakaa puhelinnumeroani chatissa tai instant messengerin välityksellä. Olisi ystävällistä jos härnäätte minua sitten siinä tapauksessa. että minulle iskee taas ujouskohtaus ja en ole päässyt sovituille paikoille vielä sovittuun kellonaikaan. Matkustusohjeet juna-asemalta sovituille paikoille olisivat suuri apu.
|
|
|
Post by yakkis on Feb 11, 2008 21:22:33 GMT 3
Olen tulossa. Glaciarin kanssa voitais ottaa vastaan ulkopaikkakuntalaisia? Tai sit jotakin muuta vastaavaa... Olisiko joku aika milloin pitää olla vastassa jotakuta.
|
|
Deina
Member
|
Post by Deina on Feb 11, 2008 21:56:10 GMT 3
Niin,siis minähän olin ajatellut tulla mutta tulikin menoa,joten en pääse.Pitäkää te minun puolestani hauskaa siellä.
|
|
Glaciar
Member
Harhaileva
|
Post by Glaciar on Feb 11, 2008 22:30:06 GMT 3
Myö tullaan yakkiksen kanssa iso kyltti kainalossa teitä vastaan Oletan väen tulevan junalla? Asemalta on hyvin lyhyt matka Europaan, mikäli tulette eri aikaan niin voisin itse vaikka pitää leiriä siellä...? Tottakai voin tulla myös asemalle kaikkia vastaan? Miltä teistä tuntuisi?
|
|
S
Member
Tiger wiger
|
Post by S on Feb 11, 2008 23:18:58 GMT 3
Minä nyt voin varmistaa meidän osaltamme sen, että olemme tulossa. Ainakin sinne Europaan, ehkä jonnekin muuallekin mikäli seuramme on toivottua..? Numeroita voisi joo vaihdella, koska on vähän noi aikataulut epäselviä.
|
|
|
Post by dallan on Feb 12, 2008 23:56:38 GMT 3
Sovitaanko joskus vaikka chatissa kellonaikoja ja tapaamispaikkoja lukkoon? Tähänkin voi toki laittaa ehdotuksia.
Omat junani saapuisivat 08:47, 10:47, 11:47, 14:47, 16:47 jne. Kaikilla niistä tuleminen sopii minulle.
|
|