|
Post by submarine on Jul 25, 2011 20:02:17 GMT 3
Nicolas Cage on kaiken kaikkiaan vain käsittämättömän kykenemätön näyttelijä. Miehen kaikki roolit ovat maanisen spastista heiluntaa, enkä ole oikein koskaan saanut minkäänlaista otetta touhusta. Jotenkin, jos nyt ovelaksi aletaan, tämän hahmoilla ei ole minkäänlaista hahmoa.
Itse ei ole tullut hetkeen taas varsinaisesti leffoja katsottua, mutta sarjoja kylläkin. Huvin vuoksi tässä viikonloppuna eräänä korvasin yöunen Game of Thronesin pikamaratonilla piirtämisen sivussa. Meni oikein messevästi alas, jälleen.
|
|
|
Post by wuz on Nov 14, 2011 9:58:08 GMT 3
Mulla on paha tapa katsella aikani kuluksi aika runsain määrin ihan mitäänsanomattomia leffoja. Eilen tuijottelin toki Supernaturalin uusimman jakson, mutta myös Cherry -nimisen draaman ja Snow Beast -nimisen "kauhuelokuvan", joka kauhun sijaan herätti kyllä enemmänkin hilpeyttä, hehe.
Mäkin muuten katselin Game of Thronesin ihan hiljattain (Spyrren luona itseasiassa viime kuussa) ja aivitsit. Oli kyllä mainiota settiä, jään odottelemaan innolla toista kautta.
|
|
|
Post by R.C. on Feb 1, 2012 13:49:12 GMT 3
Viimeksi kävin teatterissa tapittamassa "Sherlock Holmes: A Game of Shadows"-leffan, joka oli yhtä suuri nautinto kuin ensimmäinenkin tuoreempi ohjaus kyseisen legendaarisen hahmon edesottamuksista. Moriartyn toteutus oli mielestäni onnistunut, vaikka kullan mukaan vihulainen oli kirjoissa huomattavasti varattomampi ja salamyhkäisempi, joista jälkimmäiseen elokuvan nimeä oli nyt vaikea yhdistää. Noh, kirjoja en ole itse lukenut, ja ehkä siksi molemmat leffat vaikuttivatkin niin mainioilta. Tuntuu vain piristävältä miten eri tavoin vanhoja klassikoita voidaan toteuttaa, sillä pidin kovasti myös Ylen taannoin esittämästä "Uusi Sherlock"-sarjasta.
|
|